Bobblehead Bunny

Budak Baek
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hai Peeps ^^ Welcome to my superb blog :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Budak Baek
Others: ? ? ?


Asrama^^



Assalammualaikum

comel kan? macam aku.. hahaha :D

Sudah lama aku tak update ini blog :) hampir 3 minggu aku stay kat asrama.,, Selama 3 minggu aku duk kat asrama, macam-macam yang hal yg berlaku.. Kawan-kawan aku , ada yang okay, ada yg x... yg paling bengang dgn sorang dormate aku.. perangai dia still x berubah daripada f1 walaupun telah ditegur oleh kawan-kawan dan senior... aku harap bila balik nanti, perangai dia akan berubah :) InsyaAllah..Anyway, bersyukur ke hadrat ilahi , aku dapat jadi player chess sekolah bawah 15 tahun.. Alhamdulillah.. I will try the best :) My mom n dad pun bagi sokongan.. dia kata time cuti ni, guna waktu yang ada untuk berlatih.. dia kata dia teringin sangat nak dengar aku main chess sampai peringkat kebangsaan :) Tu je lah ... malas nak cerita panjang-panjang... mata pun dah ngantuk, aku nak pergi tidur >.< BYE