Bobblehead Bunny

Budak Baek
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hai Peeps ^^ Welcome to my superb blog :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Budak Baek
Others: ? ? ?


Melaka :)

Assalammualaikum and Hi :)
It's School Holidays and I'm going to be so excited. *Bapak broken ah english aku* Anyway, cuti kali ni lama giler kot, 2 minggu dan 3 hari. Kalau cuti lama tu, ofkos lah homework pun banyak. Tapi aku redha je, as long as ada gak cuti. Cuti kali ni, aku gi Melaka oh. Dah lama tak pergi Melaka, ni pun sebab kenduri kahwin cousin. Aku pergi hari jumaat harituh, pastu esoknya dah balik Sg. Buloh balik. Kat Melaka, aku sempat pergi Zoo Melaka je. Tak sempat nak pergi tempat lain. 
Me,dad n my friends :)
 After pergi zoo, kitaorang bertolak pergi homestay. Dalam perjalanan pergi homestay tuh, kitaorang singgah kedai makan dekat2 ngan homestay kitaorang. Kitaorang makan kat kedai "Nasi Arab". Sedap giler weyh makanan dia. Harga dia pun berpatutan. 1 pinggan tuh besar giler kot, boleh share 2 orang. Kat situ ada gak menu lain. Memang best ah makanan kat situ. After makan, kitaorang pergi lah homestay yg cousin aku dah reservekan untuk kitaorang. Then kitaorang pergi Pengkalan Balak. Pantai dia best. Pantai dia pun bersih. Masa aku pergi Pantai tuh tak crowded sangat ngan manusia.