Bobblehead Bunny

Budak Baek
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hai Peeps ^^ Welcome to my superb blog :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Budak Baek
Others: ? ? ?


Lovely Trip part II

Assalammualaikum

     Hey readers :3, ( jet-jet macam ada orang nak baca, puihh). Yg part II ni, aku nak post gambar jela. Malas pula nak menaip. Hari ke-2, aku jalan2 di sekitar Lake Toba. Sejuk tempat nih.






     Lepas jalan-jalan kat lake toba ni, kitaorang pergi Pulau Samosir. Lake Toba ngan Pulau Simosir ni ada sejarah dia. Part III nanti InsyaAllah aku citer. Kat Pulau Samosir tu ada perkampungan suku kaum batak. Kitaorang dapat tengok adat resam diaorang. Then, kitaorang bertolak pergi Berastagi.
Berastagi ni sejuk gak. Then kitaorang bermalam kat situ. Esoknya kitaorang pergi beli buah-buahan tempatan kat sana. Bagi aku, buah kat Malaysia lagi sedap.







     Kitaorang dapat rasa gak durian kat sana. Boleh tahan (y). Then kitaorang gerak pergi Medan. Perjalanan ke sana memakan masa 4 jam. Lama kan? Aku pun penat. Kat Medan, Kitaorang shopping lah apa yang perlu. Barang kat situ murah kalau kita pandai tawar-menawar. Then, kitaorang bermalam kat situ. Keesokannya pulak kitaorang pergi Pasar Ikan. Nama je Pasar Ikan, tapi x jual ikan pun. Then kitaorang bertolak ke Kuala Namu,Airport. 



-The end-
Part III for the full story 
Coming Soon