Bobblehead Bunny

Budak Baek
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hai Peeps ^^ Welcome to my superb blog :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Budak Baek
Others: ? ? ?


Razi Kingdom



Assalammualaikum and Hey gaiz,

Sekian lama aku tak update blog. Mesti ramai rindu aku kan? Hahahahahahahambar. Aku tahu. Ok, tarikh 14/11/2014 merupakan hari last day kami sekolah. Aku tahu sekolah lain belum cuti lagi kan. Tahniah la kepada mereka yang still kena sekolah tu. Every cloud has a silver lining. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Jangan bersedih la ya.

Ok lah, masa hari jumaat, 14/11/2014. Kitaorang diberi tugasan untuk handle sendiri lah jamuan dari a sampai lah z. Alhamdulillah, kitaorang dapat handle dengan baik. Kat bawah ni antara gambar gambar jamuan kitaorang.










Sorry la, gambar selfie kat atas ni banyak muka aku. Lol. Aku harap ukhuwah kita berkekalan hingga ke akhirat. Aku doakan agar semua lulus dengan cemerlang PT3 tahun depan. InsyaAllah. Dan kepada mereka yang pindah, jangan lupakan kami disini. Sekian Terima kasih.